Tema: „Ką kalba drabužiai”
Mokinių amžius/klasė: 2 klasė Mokinių skaičius: Dalykas: pasaulio pažinimas |
Klasės kontekstas:
|
Įtakojantys veiksniai:
|
||||||
Trukmė |
2014-2015 m.m. |
|
|
|
|
|
||
Mokymosi veiklos |
Įsivaizduok |
Ištirk |
Planuok |
Kurk |
Apgalvok |
Parodyk |
||
Tikslai |
Susipažinti su drabužio atsiradimo istorija ir kaita.
|
Sieks sužinoti, kokios sudėties drabužius jie dėvi dažniausiai.
|
Struktūrizuoti savo veiklų seką. |
Supažindinti su konkrečių audinių savybėmis.
|
Įsivertinti ir pasiruošti kūrybininiam darbui. |
Įgytas žinias panaudoti atliekant kūrybinius darbus. |
||
Mokymosi veiklos aprašymas |
09.24-25 d. Išvyka į Lietuvos liaudies buities muziejų Ir dalyvaus edukacinėje pamokoje „Lietuvos kaimo gyventojų kasdienė ir šventadieninė apranga XIX a. - XX a. 4 deš.” |
10.23 iki 11. 10 Tirs savo mėgiamiausius pasirinktus drabužius. 11 – 12 mėn. Atliks apklausą mokykloje (mokytojų, tėvelių, ketvirtų klasių mokinių).
|
2015.01.05-16 Vaikai kurs minčių žemėlapį. |
01.19-02.06 Įvairių audinių –lino, medvilnės, šilko, odos, vilna - vaizdinė priemonė. |
02. 09-13 d. Sukurtą vaizdinį lankstinuką - “Audiniai: linas, medvilnė, šilkas, oda, vilna“ parodo paralelinėms klasėms; diskutuoja, lygina ir pan. |
03.25 Madų šou, pristatant demonstruo jamų drabu- žių sudėtį. 05.15 Bendras kūrybinis darbas (skiautinys).
|
||
IKT priemonės ir įrankiai |
Google, youtube, wikipedija, fotoaparatai, skaitmeninis pasakojimas. |
Google, youtube, wikipedija, skeneris |
Teamup, Popplet,
|
fotoaparatai, spausdintuvas, Powerpoint |
Prezi |